TESTY NA NIETOLERANCJE POKARMOWE

CZY REAGUJESZ NA JEDZENIE, KTÓRE SPOŻYWASZ?
Szybki i wiarygodny test na nietolerancję pokarmową
Wynik już po 40 minutach.

Odstawienie pokarmów wykazujących pozytywną reakcję może polepszyć samopoczucia
już nawet po kilku dniach.

Wybrane objawy nietolerancji pokarmowej.

Jeśli występuje u Ciebie jakikolwiek z podanych niżej objawów, możesz cierpieć na nietolerancję pokarmową. U chorych może się, w tym samym stanie pojawić kilka symptomów.
Artretyzm
Zaburzenia snu
Zatrzymywanie wody w organizmie
Nadwaga lub niedowaga

Testy na nietolerancje pokarmowe pomogą Ci w określeniu Twojego najlepszego jadłospisu, dzięki któremu znacznie wzmocnisz swoje zdrowie, a także tężyznę fizyczną. Dietetyka jest dla mnie nie tylko dziedziną nauki medycznej o żywieniu ale również pasją, którą chciałabym się podzielić z każdym z Was. Jako profesjonalny dietetyk w Kaliszu, do każdego pacjenta podchodzę indywidualnie, aby sprostać jego wszelkim oczekiwaniom. Wieloletnie doświadczenie w branży pozwoliło mi na wnikliwe obserwacje żywieniowe, dzięki którym nie tylko poprawię jakość Twojego życia ale i skutecznie zmienię złe nawyki żywieniowe. W razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości zapraszam do kontaktu, w którym postaram się udzielić wyczerpujących odpowiedzi. Gwarantuję udaną współpracę, a także satysfakcjonujące efekty.

NIETOLERANCJA POKARMOWA jest niewłaściwą reakcją twojego organizmu na pewne pokarmy, często jest mylona jednak z alergią pokarmową, objawy są podobne lub takie same dlatego warto zrobić zarówno TESTY NA NIETOLERANCJE POKARMOWE oraz skonsultować się z alergologiem. Niektóre osoby mogą mieć tylko jeden objaw lub w trakcie innej choroby możemy spotkać sie z kilkoma objawami towarzyszącymi. Ważne, aby precyzyjnie rozpoznać zależność i wpływ wszystkich możliwych czynników.

Zapraszam na testy na nietolerancje pokarmowe do Poradni Dietetycznej ‚Szczupłą Być’ w Kaliszu ul. Armii Krajowej, Dietetyk Aneta Falczyńska.